Hej Allihopa!
Tänkte dela med mig av en snabb uppdatering angående "The Inversion Method" som jag skulle redovisa resultaten på ikv. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig och jag skall förklara varför.
1. I måndags glömde jag helt bort proceduren och därför kommer jag behöva göra om detta nästa månad istället. Jag vill inte att faktorer som dessa skall reducera effekten, och ge ett bristfälligt resultat.
2.Jag blev förkyld och vill därför inte böja huvudet upp och ned vilket The Inversion Method förutsätter att man gör. Tänker inte äventyra min hälsa för mitt hår, någonsin.
 
Kort och (inte så) gott, kommer jag att börja om med detta i Februari istället. Lovar att uppdatera resultaten då! :)
Kramar!
 
Felicia

Hej! Har precis hittat din blogg och tycker den är jättebra! Lagt till bland favoriter haha :) Tänkte fråga en grej för om jag fattat de rätt vet du en del om naturliga shampo o så. Jag använder balsammetoden men tänkte börja använda ett sls-fritt shampo i botten istället för tvättbalsam för har svårt att få ur de, de går ju bra de med. Så jag undrar om du vet nåt bra shampo att rekommendera som är så naturligt som möjligt och alltså funkar med bm? Gärna bra för slitet/torrt hår och ger de lite volym vore de inte fel heller haha :)

Svar: Hej Felicia!
Tack för de fina kommentarerna!
Jag har enbart testat: 100% puré (min ABSOLUTA favorit), nordic birch (finns på Ica maxi), kiss my face, burts bees och estelle & thild (Åhléns).

Sedan har jag hört att John master organics skall vara bra!

Alla dessa är slsfria! :)
Hoppas de svaren hjälpte!
Johanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress